Pokrytí celoevropské distribuce

1

Zadání

Na začátku spolupráce padlo na první pohled jednoduché zadání: ,,Nejsme spokojeni se standardními reklamními předměty a nemáme dostatek času na komplexnější ucelení tohoto směru.’’ Pro Intelsol to znělo jako výzva, kterou chce překonat. Mimo toho zde byla i konkrétnější představa, a to podpora předobjednávek OBU palubní jednotky Eurowag. Součástí řešení měla být také distribuce na jednotlivé pobočky v rámci celé Evropy.

2

Myšlenka

Nejprve jsme se potřebovali zamyslet, jakým způsobem vybrat předměty jak vzhledem k cílové skupině, tak k představě klienta. Zároveň jsme také museli brát v potaz možnosti a ceny přepravy. Formou 2 - 3 kol námi připravených návrhů si jednotlivé pobočky vybraly to své. Součástí byla také tvorba 3D modelu power banky, která musela být ve stejné velikosti a tvaru, jako je reálná OBU jednotka. S pražskou centrálou jsme si vše odsouhlasili a pustili se do výroby.

3

Výsledek

Výsledkem byl ušetřený čas, nové nápady a dodání na místa určení, kde jsme pouze přefakturovali reálné náklady za naše výhodné tarify u dopravců. V létě 2018 spolupráce pokračovala i v rámci kompletního rebrandingu společnosti. Zadání bylo podobné. Tentokrát bylo ale potřeba zaměřit se na dodací a distribuční lhůty, protože spuštění nové vizuální podoby se vázalo ke konkrétnímu dni.


Zajímalo by Vás více?

Kontaktujte nás

Mohlo by vás zajímat