Manažerka prodejní sítě SIAD: Interní e-shop nám šetří čas při objednávání dárků

„Když jsme jeli autem do Brna, kolega nadšeně hovořil o stavebnici, z LEGO® dílků“ popisuje Dita Punčochářová, manažerka prodejní sítě SIAD, jak začala spolupráce s Intelsolem. V rozhovoru se také zamýšlí nad výhodami interního e-shopu a vysvětluje, jak ve firmě řeší objednávku vánočních dárků pro zákazníky a partnery.

Můžete prosím krátce popsat, čím se vaše firma zabývá? A co konkrétně v ní máte na starost vy?

Společnost SIAD je italská plynárenská společnost. Prodáváme průmyslové, potravinářské, medicinální a speciální plyny prostřednictvím rozsáhlé prodejní sítě po celé ČR.

Já pracuji na pozici Manažer prodejní sítě, takže se starám o 56 prodejních míst, především po stránce marketingu a softwarové podpory. Jsem ráda, že nemusím sedět 8 hodin v kanceláři. Cestuji a komunikuji s různými typy lidí a každý pracovní den vypadá trochu jinak.

Minulý rok jsme s vámi řešili objednávku vánočních dárků pro klienty. Prozradíte, proč jste si pro tuto spolupráci vybrali právě Intelsol?

Začalo to debatou s mým kolegou a marketingovým ředitelem Iordanisem. Když jsme jeli autem do Brna, nadšeně mluvil o stavebnici z LEGO® dílků, která by mohla mít podobu SIAD cisterny s firemním logem. Ihned jsme koukli na internet a hledali, kdo a za jakých podmínek umí takové stavebnice vyrobit. A tak nám padl do oka Intelsol.

„Když jsme jeli autem do Brna, kolega nadšeně mluvil o LEGO stavebnici, která by mohla mít podobu SIAD cisterny s firemním logem.“

Nakonec jste ale vsadili na jiné dárky, že?

Ano, ze stavebnice z LEGO® dílků sešlo, ale i tak jsme se rozhodli pro spolupráci s Intelsolem. Váš kolega Daniel Russo nás dokázal přesvědčit, že umíte vše a zároveň se ke klientům chováte přátelsky, profesionálně a proaktivně. Na čem se dohodneme, to platí, takže nebyl důvod řešit vánoční dárky jinde. 😊

Nechali jste si u nás pod stromeček vyrobit například ponožky, piknikovou deku nebo svítilnu a spoustu dalších praktických dárků. Který z nich sklidil největší úspěch?

Kolegyně a klientky hodně ocenily piknikovou deku, ale i balíček medové kosmetiky a vonné svíčky. U mužů zabodovaly především nedobytné pivní bedýnky (degustační sada belgických piv), skládací lopata do auta a kvalitní batohy Thule.

Jak nad vánočními dárky pro klienty firmy SIAD přemýšlíte? Co je pro vás při výběru důležité?

Myslím, že vánoční dárek by neměl být jen o tom, že klientům alespoň něco dáme. Měl by je potěšit, být trochu originální a takový, aby ho, pokud možno nedostali od nikoho jiného.

„Kolegyně a klientky hodně ocenily piknikovou deku, ale i balíček medové kosmetiky a vonné svíčky.“

V rámci vánoční objednávky jsme SIADU postavili také interní e-shop na míru. Vaši obchodníci si v něm mohli na pár kliknutí vybrat a objednat potřebné dárky, například pro klienty. Jak vypadal proces zprovoznění e-shopu?

Nejprve jsme s vaším kolegou Danem předvybrali zhruba 50 produktů z nabídky Intelsolu, a to v různých cenových relacích. Každý z našich obchodníků a manažerů pak dostal přidělený rozpočet a přihlašovací údaje do interního e-shopu. Následně bylo na nich, které dárky zákazníkům a obchodním partnerům vyberou. Zboží jednoduše přidávali do nákupního košíku až do výše svého rozpočtu, dárky si nechávali doručovat na pobočky SIAD.

Za návrh, přípravu a realizaci e-shopu jsme Danovi opravdu vděční, nakonec jsme jej využili i pro Slovensko.

Online prostředí e-shopu SIAD
V čem je podle vás největší výhoda interního e-shopu?

Hlavní výhodu vidím v možnosti každého obchodníka a manažera vybrat dárky na míru zákazníkům a partnerům. Musím zmínit i úsporu času s objednáváním, rozdělováním a doručováním dárků. Ocenili jsme také ochotu Intelsolu nacenit a vyfakturovat objednávku pro Slovensko v eurech a doručit dárky do Žiliny.

Ano, interním e-shopem se klientům snažíme především ušetřit práci. Jak u vás objednávka dárků probíhala v minulosti, když jste e-shop neměli?

I v minulosti jsme se dárky snažili vybírat tak, aby byly praktické a trochu originální. Zvolili jsme zhruba 7 dárků a v podstatě každý obchodník a manažer dostal to stejné, pouze v jiných počtech. V e-shopu mají naopak možnost výběru podle svých představ. Zároveň mi kolegové dávají tipy a nápady, co do e-shopu zařadit.

„Hlavní výhodu interního e-shopu vidím v možnosti každého obchodníka a manažera vybrat dárky na míru zákazníkům a partnerům.“

Jak se těšíte na další firemní Vánoce a kdy se na ně začnete chystat?

Na Vánoce se ve firmě snažíme chystat s co největším předstihem, ale realita často bývá trochu jiná. 😊 Letos chceme mít do srpna vybrané dárky do interního e-shopu, aby je kolegové mohli už v září objednávat a ve druhé polovině listopadu, kdy si již s klienty sjednávají schůzky, měli dárky u sebe.

Důležitá otázka na závěr: jaký nejlepší vánoční dárek jste od dodavatelů nebo firemních partnerů dostala? A z druhého pohledu: obdaroval vás někdo něčím, co brzy skončilo v koši (nebo v šuplíčku)? 😊

Vážím si každého dárku, ale největší radost mi udělalo startovné na Jizerskou padesátku.

A jestli se mi někdo netrefil do vkusu? Koukám do šuplíčku… a nic tam nevidím. 😊 Osobně nemám moc ráda dárkové předměty jako odznáčky s logem firmy, plakety nebo těžítka.

Děkujeme Ditě i společnosti SIAD za skvělou spolupráci a těšíme se na její případné pokračování. Ať už půjde o reklamní dárky, tašky a obaly nebo třeba firemní textil.

Zaujal vás článek? Pošlete ho do světa!

Facebook
LinkedIn
WhatsApp
Email
Print

JAK PROBÍHALA TVORBA DESKOVKY VE SLUŽBÁCH ŠROTU PRO TSR?

  1. Úkolem je představení businessu  TSR, obchodování se šrotem,  pomocí zábavné deskové hry.
  2. Návrh konceptu hry, jejíž cílem je ovládnutí trhu. Následuje odsouhlasení klientem.
  3. Vývoj herního systému, kombinace materiálů připomínající šrot a důkladné testování.
  4. Grafické zpracování s reálnými fotkami a minimalistickým designem.
  5. Výroba prototypu a odladění detailů s klientem pro dokonalý výsledek.
  6. Realizace i distribuce deskové hry pro nadšené partnery a přátele společnosti TSR.
0

Vyrobených her

0

Cena hry

0

Hodiny klientova času