Jak se dá využít firemní desková hra? A co na ni říkají zaměstnanci nebo klienti? I o tom v rozhovoru mluví marketingová specialistka Pavlína Dolíhalová ze společnosti Benefit Plus, pro kterou jsme vyrobili deskovku Bum! Pan Fenek a duch.

Na úvod bychom vás rádi představili. Co přesně máte ve společnosti Benefit Plus na starost?
Pracuji na pozici marketingového specialisty, což obnáší starost o naše VIP klienty, přípravu komunikačních materiálů na míru, chystání redakčního plánu nebo vedení malých i velkých projektů. Podílím se také na přípravě textů.
Jak jste se v Benefit Plus poprvé dozvěděli o Intelsolu?
Jako první se o vás dozvěděl náš ředitel Ondřej Tyl, který mi následně předal kontakt.
Spolupracovali jsme na výrobě deskové hry s názvem „Bum! Pan Fenek a duch.“ Jak vás napadlo, že byste marketingové aktivity Benefit Plus mohla podpořit právě deskovkou? Máte tyto hry vy sama v oblibě?
Já osobně nejsem fanoušek deskovek, ale mám kolem sebe kolegyně, které je milují. Jedna z nich přinesla do práce deskovku, abychom si ji zahráli. A bavila nás natolik, že jsme na jejím konceptu postavili i vlastní hru Bum! Pan Fenek a duch.
Už od začátku jste měli perfektně namyšlený koncept hry, což nebývá časté. My jsme v Intesolu korigovali produkční stránku věci a výrobu figurek. Jak se vám tak parádní koncept podařilo připravit?
Stálo za tím hodně nervů. 😃 Koncept deskovky je každopádně zásluhou především našich skvělých kreativců, hodně mu pomohly i úžasné ilustrace od studia Tomski&Polanski. Navíc nás motivala chuť mít něco jiného a krásnějšího než ostatní.
„Jedna z kolegyň přinesla do práce deskovku, abychom si ji zahráli. A bavila nás natolik, že jsme na jejím konceptu postavili i vlastní hru Bum! Pan Fenek a duch.“
Co se vám na spolupráci s Intelsolem líbilo?
Profesionalita a skvělá komunikaci. Byli jste naším spolehlivým parťákem při chystání projektu, se kterým jsme do té doby neměli zkušenosti. Proto jsem ocenila hlavně rychlost v hledání řešení a maximální flexibilitu.

K čemu jste deskovou hru nakonec použili?
Použili jsme ji jako výhru do soutěže pro uživatele Benefit Plus a také jako dárek pro naše skvělé klienty.
Jak soutěž probíhala a co bylo jejím cílem?
Uživatelé měli za úkol v rámci letního výletování po Česku zachraňovat „duchy míst.“ Využili k tomu naši aplikaci Výletník Benefit Plus.
„Byli jste naším spolehlivým parťákem při chystání projektu, se kterým jsme do té doby neměli zkušenosti. Proto jsem ocenila hlavně rychlost v hledání řešení a maximální flexibilitu.“
Dostali jste na deskovou hru nějaké zajímavé ohlasy?
Ano, od klientů i kolegů jsme postupně dostávali pozitivní zpětnou vazbu. Říkali nám, že deskovku hrají s celou rodinou a že je vizuálně moc pěkná. Někteří odvážlivci si troufli i na těžší variantu hry.
Ve světě reklamních dárků jsou jedním z klíčových období Vánoce. Chystáte i u vás něco zajímavého na vánoční čas?
Určitě, naši klienti se mají každé Vánoce na co těšit. Ale detaily zatím nemůžu prozradit. 😊
Co vlastně dostávají pod stromeček zaměstnanci Benefit Plus?
Po celý rok dostáváme malé i velké radosti, loni na Vánoce jsme si vychutnali například ručně vyráběné perníčky ve tvaru stromečku a našeho loga. 😊
Těšíme se na další spolupráci s Benefit Plus a věříme, že deskovka „Bum! Pan Fenek a duch“ bude i nadále přinášet spoustu radosti a zábavy.