Projekt s reg. číslem 0461000145 se uskutečnil za finanční podpory Evropské unie. Stručný popis operace a jejích cílů: Návrh strategické marketingové kampaně pro tašky a obaly.

Papírové tašky patří do základní výbavy kurýrních služeb i prodejců potravin nebo dalšího maloobchodního zboží. Neztrácejte hodiny zdlouhavým objednáváním tašek na vlastní pěst a nechte si je od nás vyrobit na míru. Připravíme vám je s potiskem i bez potisku, v přídodní nebo bílé barvě, v jakékoliv velikosti a za nejlepší cenu. Na výběr máte různé materiály i ucha papírových tašek, ať už plochá či kroucená. Tašky dokážeme vyrobit také s pevným dnem a tak, aby byly odolné.
Papírové tašky jsou skvělý způsob, jak ukázat, že vaší firmě záleží na životním prostředí. Rádi vám je vyrobíme z udržitelných materiálů, díky kterým bude taška 100% ekologická a recyklovatelná. Umíme zajistit i materiály od českých dodavatelů.
Kraftový papír je v podstatě druh tvrdšího papíru. Má jiný proces výroby než běžný papír a je tak pevnější a má větší nosnost.
Kraftový papír běžně existuje v přírodní (světle hnědé) nebo bílé barvě. Dá se však případně dle potřeby upravit barvením.
V závislosti na počtu vyráběných kusů a místu produkce se cena za tašku pohybuje mezi 5 a 15 Kč.
Existuje vícero certifikátů svědčících o ekologičnosti tašek.
Certifikát FSC 100% znamená, že je dřevo z odpovědných plantáží (strom se pokácí a zasadí znovu).
Certifikát Mix znamená, že je dřevo z odpovědných plantáží a v papíru je příměs recyklátu.
Certifikát Recycled značí, že je papír pouze z recyklovaného materiálu.
Výroba kraftových tašek standardně tvrá zhruba 6 – 7 týdnů.
Ucha se dělají buď kroucená nebo plochá. Oboje mají stejnou nosnost, kroucená ucha jsou častěji žádanější kvůli vzhledu a jsou také malinko nákladnější.
Potřebuje mít papírové tašky neustále po ruce, ale zároveň je nemáte kde skladovat? Můžeme je uskladnit u sebe a postupně vám je dodávat dle potřeby.
Zvládneme vám také rozdělit fakturaci za tašky.
Projekt s reg. číslem 0461000145 se uskutečnil za finanční podpory Evropské unie. Stručný popis operace a jejích cílů: Návrh strategické marketingové kampaně pro tašky a obaly.
Vyrobených her
Cena hry
Hodiny klientova času