Jak pomocí reklamních předmětů podpořit prodeje produktů?

Napadlo vás někdy, že reklamní a dárkové předměty může vaše firma využít jako šikovné pomocníky během produktových kampaní a dalších prodejních aktivit? Někteří naši zákazníci se tímto směrem vydali a sklidili úspěch. Nechte se jimi inspirovat…

Když marketingové oddělení firmy ví, jak reklamní předměty správně využít, dokáže divy. Originální dárkové a reklamní předměty najdou skvělé využití například:

  • v zákaznických soutěží
  • při představení nového produktu
  • v rámci věrnostního programu
  • jako podpora prodeje produktů (například POS)

Jak ve svých kampaních využili reklamní předměty naši zákazníci?

Podpora prodeje: karetní hra k objednávce

Firma Smarty, prodejce nejen technologických produktů, chtěla efektivně podpořit prodeje svého zboží. Zároveň potřebovala zákazníkům nenásilně odkomunikovat akvizici herního obchodu JRC.

Proto spustila atraktivní kampaň, v rámci které začala k dražším objednávkám přibalovat originální dárky, mimo jiné karetní hru Časohra. Tu jsme pro Smarty vytvořili ve dvou verzích (jedna obecná verze pro Smarty, druhá pro partnerský obchod JRC, tematicky zaměřená na gaming). K tomu byla vytvořena ještě společenská hra Postřeh!, kde byly zobrazeny již obě loga.

Výsledek? Díky těmto karetním hrám s logy Smarty i JRC si zákazníci obě značky mohli mnohem jednodušeji propojit, což zároveň pomohlo i při následné komunikaci této akvizice. Pomocí Časohry se navíc zákazníci vzdělali v oblasti gamingu. Zkrátka účinná podpora prodeje se vším všudy.

IMG 6981
Karetní hra Časohra. Zajímají vás možnosti vlastních karetních her?

Zákaznická soutěž: deskovka do cestovatelské soutěže

Pořádáte pro své zákazníky soutěže, ale přijde vám, že poslední dobou nemají šťávu? Zkuste na to jít originálně, třeba jako společnost Benefit Plus.

Ta si od Intelsolu nechala vyrobit limitovanou deskovku s názvem Buch! Pan Fenek a duch! Jejím ústředním motivem je postavička zvířátka (pana Fenka), které značku Benefit Plus dlouhodobě provází.

Firma následně deskovou hru věnovala jako hlavní výhru do letní cestovatelské soutěže, jejímž cílem bylo navštívit 10 a více výletních míst. Zájem byl obrovský.

oboji
Desková hra Buch! Pan Fenek a duch! Vlastní deskovku můžete mít i vy.

Představení produktu: reklamní předměty v místě prodeje

Kofola na český trh uváděla nový nápoj Targa Florio a potřebovala jeho značku co nejdřív  dostat do povědomí veřejnosti.

Využila k tomu spoustu reklamních předmětů od Intelsolu: POS stojan ve tvaru stupně vítězů, papírové tašky nebo „áčkové“ stojany do baru. Díky tomu potenciální zákazníci nový nápoj Targa Florio snadno zaznamenali přímo v místě prodeje.

targa florio vizual v1
POS stojan v místě prodeje.

Náborová kampaň: sedací vaky pro uchazeče o práci

Společnost LMC dělala náborovou kampaň nových zaměstnanců, jejíž heslo znělo: „Položte se do toho s námi.“

Aby uchazeče o práci zaujala a podpořila heslo kampaně, nechala si od nás vyrobit speciální sedací vaky. Vtipné, trefné, účinné.

Nafukovaci vak LMC 2 1
Sedací vak s heslem náborové kampaně.

Podpora prodeje: alkoholické nápoje

Alkoholické nápoje patří mezi produkty, jejichž prodej lze skvěle podpořit reklamními předměty. Tyto předměty můžete prodávat i darovat na akcích (například letní festivaly) a zviditelnit tak svou značku, nebo je použít jako ceny do soutěží.

 Výborně fungují například sluneční brýle na letní festivaly, deky s potiskem nebo například kravaty s unikátním potiskem.

Chcete také pomocí reklamních a dárkových předmětů podpořit produktové kampaně nebo prodejní a reklamní aktivity své firmy? Napište nám na e-mail obchod@intelsol.cz a rádi pro vás navrhneme originální řešení.

Zaujal vás článek? Pošlete ho do světa!

Facebook
LinkedIn
WhatsApp
Email
Print

Odebírejte pravidelné novinky a inspiraci

Vaše osobní údaje bude zpracovávat společnost Intelsol s.r.o., IČ: 02774569, za účelem vyřízení Vaší poptávky. Více informací o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.

JAK PROBÍHALA TVORBA DESKOVKY VE SLUŽBÁCH ŠROTU PRO TSR?

  1. Úkolem je představení businessu  TSR, obchodování se šrotem,  pomocí zábavné deskové hry.
  2. Návrh konceptu hry, jejíž cílem je ovládnutí trhu. Následuje odsouhlasení klientem.
  3. Vývoj herního systému, kombinace materiálů připomínající šrot a důkladné testování.
  4. Grafické zpracování s reálnými fotkami a minimalistickým designem.
  5. Výroba prototypu a odladění detailů s klientem pro dokonalý výsledek.
  6. Realizace i distribuce deskové hry pro nadšené partnery a přátele společnosti TSR.
0

Vyrobených her

0

Cena hry

0

Hodiny klientova času