Jak ve firmě zatočit s chaosem kolem reklamních předmětů? Využijte interní e-shop
Verča
19. července 2023
Nejdříve obchodník narychlo potřebuje dárky pro klienty. Další den si pracovník HR oddělení vzpomene, že mu chybí trička pro nováčky. A do toho se zaměstnanci pravidelně připomínají s chybějícími pracovními pomůckami. Panuje u vás ve firmě chaos kolem objednávek či evidence reklamních a spotřebních předmětů? Řešením je interní e-shop, který vám rádi připravíme na míru.
Jednotlivá oddělení si objednají reklamní předměty na pár kliknutí online a firma má díky tomu dokonalý přehled o všech objednávkách nebo o počtu věcí na skladě. To jsou jedny z největších přednostní interního e-shopu, který šetří čas, nervy a peníze malým i velkým podnikům.
Přečtěte si, jak interní e-shop funguje a k čemu ho využije vaše firma.
Interní e-shop si představte jako klasický internetový obchod. Rozdíl je v tom, že si na něm neobjednává široká veřejnost, ale jen zaměstnanci konkrétní společnosti. Zároveň je vytvořený na míru danému podniku, včetně loga, barev a konkrétních funkcí.
Když například personalista potřebuje reklamní textil pro nové zaměstnance, přihlásí se do interního e-shopu a objedná tolik oblečení ve firemních barvách, kolik zrovna potřebuje. Nemusí tak psát zdlouhavé e-maily ani nikam volat, zkrátka jen párkrát klikne a je to.
Takto snadno si mohou reklamní a spotřební věci objednávat i zaměstnanci poboček velkých společností, u nichž bývá pořižování propagačních předmětů chaotické – po čase nikdo netuší, kolik věcí se objednalo a kolik jich je potřeba na každou pobočku doručit.
Víte, že v Intelsolu vám interní e-shop připravíme na míru a tak, abyste se nemuseli o nic starat? Stačí říct, k čemu chcete e-shop využívat a my vám ho dodáme na zlatém podnose.
Firmy interní e-shopy nejčastěji využívají pro přehledné zajištění reklamních předmětů, ale lze přes ně dělat i objednávky firemního textilu pro zaměstnance, pracovních potřeb či obalových materiálů.
Jak interní e-shop funguje?
Interní e-shop funguje jednoduše pro běžné uživatele i vedoucí oddělení, kteří mají objednávky a evidenci objednaných předmětů na starost. Ve zkratce to probíhá takto:
Firma si u nás na základě svých potřeb nechá vytvořit interní e-shop na míru.
Následně si objedná reklamní či jiné předměty a nechá jimi e-shop naplnit.
Kompletně se postaráme o zprovoznění e-shopu, včetně zřízení uživatelských (zaměstnaneckých) přístupů. Následně si můžete nastavit rozpočet pro jednotlivá oddělení/pobočky a určit, které zboží se jim má zobrazovat. Budete-li chtít, necháme nastavení e-shopu na vás.
Zaměstnanec se přihlásí do e-shopu přihlašovacími údaji a rovnou může produkty objednávat. Uživatelské rozhraní vypadá stejně jako na klasickém e-shopu.
Zařídíme odeslání zboží, v případě potřeby k němu vyrobíme také originální balení. Produkt přijde zaměstnanci, nebo na vybrané oddělení/pobočku.
Díky tomuto procesu mají všichni pověření lidé ve firmě přehled o objednaných reklamních předmětech a o tom, kde se nachází. Bez nutnosti dělat si složité poznámky na papír a bez rizika, že na něco zapomenete.
Vše online, přehledně a na jednom místě
Co je digitalizované, to je jednodušší. A interní e-shop není výjimkou. Pokud ho u sebe ve firmě vyzkoušíte, můžete se těšit na spoustu výhod.
Správu reklamních předmětů či jiných věcí budete mít k dispozici přehledně online a na jednom místě.
Interní e-shop usnadní komunikaci napříč odděleními nebo pobočkami (už žádné nekonečné e-maily).
Sobě i svým kolegům ušetříte spoustu času, protože díky internímu e-shopu výrazně zrychlíte hromadné objednávky.
Produkty na odprezentujete přehledně a vkusně. Zaměstnanci se nemusí na nic doptávat, protože veškeré informace o zjistí přímo na e-shopu.
Administrace e-shopu je jednoduchá, zvládne ji používat každý.
Celý e-shop vám připravíme na míru, včetně personalizovaného vzhledu a různých funkcí.
Postaráme se osprávu a nastavení e-shopu. Nastavit lze přístupy pro jednotlivé osoby, rozpočet pro oddělení/pobočky nebo slevy na zboží.
Pomůžete chránit životní prostředí, protože díky lepšímu plánování objednávek reklamních předmětů nebudete mít na skladě přebytečné produkty.
Produkty nemusíte skladovat u sebe ve firmě – rádi je necháme u sebe na skladě a budeme je rozesílat na základě objednávek v e-shopu.
Online objednávky ocení obchodníci, personalisté i marketing
Zavedením interního e-shopu na reklamní a dárkové předměty uděláte radost kolegům napříč firmou, protože každý z nich tuto šikovnou online platformu v určitý okamžik rád využije.
Obchodníci si během chvilky a přehledně objednají dárky pro klienty. Marketingové oddělení na e-shopu pro změnu získá reklamní předměty na podporu prodeje či na veletrhy a další akce.
Personalisté na firemních pobočkách (klidně i v zahraničí) zase rychle doobjednají chybějící uvítací balíčky a firemní textil pro nové zaměstnance, aniž by se složitě spojovali s centrálou firmy.
Interní e-shop je skvělým pomocníkem mimo jiné při objednávání firemního textilu na pobočky. Přečtěte si náš článek a zjistěte, jak takové objednávky probíhají.
Výroba firemního oblečení s doručením na pobočky? Jde to snadno.
Nechte si od nás připravit interní e-shop na míru
Skoncujte s chaosem a přejděte ve firmě na na digitální správu reklamních předmětů.
Zjistíme, k čemu e-shop potřebujete využívat, vyslechneme si vaši představu a následně vám připravíme interní internetový obchod na míru. Tak, abyste se nemuseli o nic starat.
Chcete vědět podrobnosti? Napište na e-mail obchod@intelsol, vše s vámi rádi probereme a zodpovíme jakékoliv otázky.