Jak ve firmě zatočit s chaosem kolem reklamních předmětů? Využijte interní e-shop

Nejdříve obchodník narychlo potřebuje dárky pro klienty. Další den si pracovník HR oddělení vzpomene, že mu chybí trička pro nováčky. A do toho se zaměstnanci pravidelně připomínají s chybějícími pracovními pomůckami. Panuje u vás ve firmě chaos kolem objednávek či evidence reklamních a spotřebních předmětů? Řešením je interní e-shop, který vám rádi připravíme na míru.

Jednotlivá oddělení si objednají reklamní předměty na pár kliknutí online a firma má díky tomu dokonalý přehled o všech objednávkách nebo o počtu věcí na skladě. To jsou jedny z největších přednostní interního e-shopu, který šetří čas, nervy a peníze malým i velkým podnikům.

Přečtěte si, jak interní e-shop funguje a k čemu ho využije vaše firma.

Co je interní e-shop?

Interní e-shop si představte jako klasický internetový obchod. Rozdíl je v tom, že si na něm neobjednává široká veřejnost, ale jen zaměstnanci konkrétní společnosti. Zároveň je vytvořený na míru danému podniku, včetně loga, barev a konkrétních funkcí.

Když například personalista potřebuje reklamní textil pro nové zaměstnance, přihlásí se do interního e-shopu a objedná tolik oblečení ve firemních barvách, kolik zrovna potřebuje. Nemusí tak psát zdlouhavé e-maily ani nikam volat, zkrátka jen párkrát klikne a je to.

Takto snadno si mohou reklamní a spotřební věci objednávat i zaměstnanci poboček velkých společností, u nichž bývá pořižování propagačních předmětů chaotické – po čase nikdo netuší, kolik věcí se objednalo a kolik jich je potřeba na každou pobočku doručit.

Víte, že v Intelsolu vám interní e-shop připravíme na míru a tak, abyste se nemuseli o nic starat? Stačí říct, k čemu chcete e-shop využívat a my vám ho dodáme na zlatém podnose.

Firmy interní e-shopy nejčastěji využívají pro přehledné zajištění reklamních předmětů, ale lze přes ně dělat i objednávky firemního textilu pro zaměstnance, pracovních potřeb či obalových materiálů.

mockup

Jak interní e-shop funguje?

Interní e-shop funguje jednoduše pro běžné uživatele i vedoucí oddělení, kteří mají objednávky a evidenci objednaných předmětů na starost. Ve zkratce to probíhá takto:

  1. Firma si u nás na základě svých potřeb nechá vytvořit interní e-shop na míru.
  1. Následně si objedná reklamní či jiné předměty a nechá jimi e-shop naplnit. 
  1. Kompletně se postaráme o zprovoznění e-shopu, včetně zřízení uživatelských (zaměstnaneckých) přístupů. Následně si můžete nastavit rozpočet pro jednotlivá oddělení/pobočky a určit, které zboží se jim má zobrazovat. Budete-li chtít, necháme nastavení e-shopu na vás.
  1. Zaměstnanec se přihlásí do e-shopu přihlašovacími údaji a rovnou může produkty objednávat. Uživatelské rozhraní vypadá stejně jako na klasickém e-shopu. 
  1. Zařídíme odeslání zboží, v případě potřeby k němu vyrobíme také originální balení. Produkt přijde zaměstnanci, nebo na vybrané oddělení/pobočku.

Díky tomuto procesu mají všichni pověření lidé ve firmě přehled o objednaných reklamních předmětech a o tom, kde se nachází. Bez nutnosti dělat si složité poznámky na papír a bez rizika, že na něco zapomenete.

Vše online, přehledně a na jednom místě

Co je digitalizované, to je jednodušší. A interní e-shop není výjimkou. Pokud ho u sebe ve firmě vyzkoušíte, můžete se těšit na spoustu výhod.

  • Správu reklamních předmětů či jiných věcí budete mít k dispozici přehledně online a na jednom místě.
  • Interní e-shop usnadní komunikaci napříč odděleními nebo pobočkami (už žádné nekonečné e-maily).
  • Sobě i svým kolegům ušetříte spoustu času, protože díky internímu e-shopu výrazně zrychlíte hromadné objednávky.
  • Produkty na odprezentujete přehledně a vkusně. Zaměstnanci se nemusí na nic doptávat, protože veškeré informace o zjistí přímo na e-shopu. 
  • Administrace e-shopu je jednoduchá, zvládne ji používat každý.
  • Celý e-shop vám připravíme na míru, včetně personalizovaného vzhledu a různých funkcí. 
  • Postaráme se o správu a nastavení e-shopu. Nastavit lze přístupy pro jednotlivé osoby, rozpočet pro oddělení/pobočky nebo slevy na zboží.
  • Pomůžete chránit životní prostředí, protože díky lepšímu plánování objednávek reklamních předmětů nebudete mít na skladě přebytečné produkty.
  • Produkty nemusíte skladovat u sebe ve firmě – rádi je necháme u sebe na skladě a budeme je rozesílat na základě objednávek v e-shopu.
2

Online objednávky ocení obchodníci, personalisté i marketing

Zavedením interního e-shopu na reklamní a dárkové předměty uděláte radost kolegům napříč firmou, protože každý z nich tuto šikovnou online platformu v určitý okamžik rád využije.

Obchodníci si během chvilky a přehledně objednají dárky pro klienty. Marketingové oddělení na e-shopu pro změnu získá reklamní předměty na podporu prodeje či na veletrhy a další akce. 

Personalisté na firemních pobočkách (klidně i v zahraničí) zase rychle doobjednají chybějící uvítací balíčky a firemní textil pro nové zaměstnance, aniž by se složitě spojovali s centrálou firmy. 

Interní e-shop je skvělým pomocníkem mimo jiné při objednávání firemního textilu na pobočky. Přečtěte si náš článek a zjistěte, jak takové objednávky probíhají.

male online store small business owner entrepreneur packing package post shipping box preparing delivery parcel table ecommerce drop shipping shipment service concept
Výroba firemního oblečení s doručením na pobočky? Jde to snadno.

Nechte si od nás připravit interní e-shop na míru

Skoncujte s chaosem a přejděte ve firmě na na digitální správu reklamních předmětů.

Zjistíme, k čemu e-shop potřebujete využívat, vyslechneme si vaši představu a následně vám připravíme interní internetový obchod na míru. Tak, abyste se nemuseli o nic starat.

Chcete vědět podrobnosti? Napište na e-mail obchod@intelsol, vše s vámi rádi probereme a zodpovíme jakékoliv otázky.

Zaujal vás článek? Pošlete ho do světa!

Facebook
LinkedIn
WhatsApp
Email
Print

Odebírejte pravidelné novinky a inspiraci

Vaše osobní údaje bude zpracovávat společnost Intelsol s.r.o., IČ: 02774569, za účelem vyřízení Vaší poptávky. Více informací o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.

JAK PROBÍHALA TVORBA DESKOVKY VE SLUŽBÁCH ŠROTU PRO TSR?

  1. Úkolem je představení businessu  TSR, obchodování se šrotem,  pomocí zábavné deskové hry.
  2. Návrh konceptu hry, jejíž cílem je ovládnutí trhu. Následuje odsouhlasení klientem.
  3. Vývoj herního systému, kombinace materiálů připomínající šrot a důkladné testování.
  4. Grafické zpracování s reálnými fotkami a minimalistickým designem.
  5. Výroba prototypu a odladění detailů s klientem pro dokonalý výsledek.
  6. Realizace i distribuce deskové hry pro nadšené partnery a přátele společnosti TSR.
0

Vyrobených her

0

Cena hry

0

Hodiny klientova času